Får nog förklara en sak..

Jag skrev om Turbo innan som är sjuk.. eller sjuk o sjuk, han har ett sår på svansen som inte vill läka.
Han ligger mest inomhus, men det är bara för han är så jävla lat och bekväm..
Men han går ut en sväng varje dag för o "kolla" läget.
Även min kära gumman som alltid brukar vara först ut på morgonen har inte gått ut på två dagar.., och de beror på en enda sak.. SNÖ! hon tycker inte om kylan och snön, så hon ligger helst uppe på fönsterbrädan och får värme av elementet!

Så nej, jag är ingen djurplågare, veterinären tyckte jag ska vänta några dagar, för så länge han är vaken och uppe och äter och dricker som han brukar så är det ingen fara, för då är inte såret någon fara med..
Ni ska se honom, jag kan få honom och göra precis vad som helst, bara jag har en godis i handen ;) han blir som en liten hund då :)

Nä, nu ska jag och turbo bereda oss för sängen, och han kommer krypa ner jämte mej och trampa på min kudde tills han somnar, som han alltid gör :)

Så nej, jag är ingen djurplågare, även om ni vill få det till det. Om ni som kommenterade anonymt [jävligt fegt inom mig] vet om hur jag behandlar mina katter hade ni verkligen inte skrivit så.. Mina katter är viktigare än det mesta för mig. Jag älskar mina katter, dom är som mina små bebisar [vet de finns folk som stör sej på att jag skrev så], men så länge jag inte har några barn så får dom vara mina små bebisar :)


Mitt <3 har gottat ner sej på sin klösställning :)
Hoppas ni har förstått lite vad ja menade i förra inlägget.
och från nu kommer anonyma kommentarer raderas, inte besvaras..

Nu blir de sängen..

Over And Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0