Har nog en lösning..

Finns nog en logisk lösning på problemet med huvudvärken. Insåg det igår.
Jag sover alltid i mammas sovrum när jag är själv hemma, av många anledningar, men det hör inte hit.

men hon har en parfym jag inte tål, jag får huvudvärk om någon får för sej och ens spruta ut ett enda sprut ur den.
Insåg igår att parfymen står på hennes byrå och det stinker verkligen av den, fastän korken är på.
Så idag har jag tagit bort flaskan och se om jag får lika ont i huvudet imorn bitti som jag brukar ha..
Har jag inte det så vet jag vad det beror på :) har jag de, så får jag nog helt enkelt fortsätta hitta "fel" som det kan vara.

Tack för alla kommentarer om mitt förra inlägg,
det har fått mej att fundera, men jag kan fortfarande inte få för mej och lägga all skuld på mig själv, Tyvärr är de enkelt för dom som läser och lägga allt på den som skriver och inte på dom andra det gäller..
Men jag har tagit till mej det ni skrev..

Nu ska jag vila huvudet lite :) så det får bli soffan med lite tv :)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0