Hörlurar till bebisen i magen?

Kollade aftonbladet precis och kom in på en pryl dom hade lagt ut.

Bilden är klickbar

Nu kan man tydligen skaffa ett bälte med fyra hörlurar så man kan spela sin "favorit"musik för bebisen som ligger i magen.

Dom tycke man skulle spela in sin egen röst och spela upp den för bebisen så den känner sig tryggare när den kommer ut.

Detta kommer säkert bli en storsäljare, men är de verkligen bra? Man kan själv koppla egna hörlurar så man lyssnar på samma musik. Jag spelar ju rätt högt om jag lyssnar på MP3, och det kan ju inte vara bra och spela för högt för en bebis som inte utvecklat alla organ som dom ska än. Dom kanske få tinitus redan i magen?

Bältet går inte o köpa mer än USA och kostar 1000 kr. Varför inte bara spela musik via en stereo? då hör ju barnet oxå, kanske inte lika högt, men dom hör iaf att det finns musik runt om dom.

Vad tycker ni?


Åsikter :)
Postat av: Emma

Jag tycker inte att det är något fel med prylen. vet inte vilken vecka jag va i men jag läste att bäbisen hörde ljud från omgivningen, det lät som man stor på en stor gata. ganska högt om man säger så.



Jag tror inte man får sälja en sådan pryl om den inte är godkänd för sin funktion. Tycker bara det lät väldigt mysigt för bäbisen.Jag skulle lätt kunns beställa en om jag hade de pengarna över.

2010-01-16 @ 19:00:30
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: Marica Rödebäck

Jag tror ju inte det är någon fara för bebisens skull, och om du lyssnar på hög volym behöver du ju faktiskt inte göra det om du låter bebisen lyssna. Det finns ju en volymknapp =)

2010-01-17 @ 15:39:30
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0