Inte en enda trogen pojkvän..

Insåg just att jag har inte varit ihop med en enda som har varit trogen mot mig. det kommer ju säkert få mig att våga lita på killar igen..
Jag litar inte på en enda.. Eller jo, de finns en, men han är bara en go vän till mig, inget mer..
Jag kommer nog inte våga lita på killar på bra länge.. Känns som det är hopplöst fall..

Förlåt om jag gnäller, men jag känner att det känns ju trevligt att ALLA har varit otrogna mot mig på ett eller annat sätt..

Jag funderar på om jag sak ta en bloggpaus tills jag känner mig redo att blogga igen.. kan bli en väldigt kort, eller så kan det dröja..
Mår inte bra sen beskedet jag fick idag, står om de i mitt förra inlägg..

/ida, som känner sig totalt knäckt..

Ta aldrig något för givet!

Åsikter :)
Postat av: Anonym

Varför tänker du inte framåt? Varför älta det som hänt? Ni gjorde slut för 3ÅRSEN, det är en evighet sen ju!

Varför dra alla killar över en kant?



Du har bara haft lite otur.

Sök lite jobb istället för att lägga ner energi på killar som gör dig ledsen!

2010-01-27 @ 17:13:06
Postat av: Emma

Glömde skriva mitt namn, förlåt =)

2010-01-27 @ 17:13:54
Postat av: iidaa

Jag vill gärna tänka framåt, men i nuläget känns det inte så positivt.

men jag försöker verkligen.

jag måste väl få vara ledsen om det ändå är en kille som legat mig varmt om hjärtat?

2010-01-27 @ 17:48:02
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Ja precis... kunde gått värre.

2010-01-27 @ 18:36:16
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0