Kan det krångla nåt mer?

Nu när jag ska bränna ut filmer som jag tänkte jag skulle se under helgen så funkar inte brännarprogrammet :(
När jag då försöker hitta ett annat så när jag får ner den så tjoar min data att de är virus i den.. Hopp, då var de o virusscanna datorn, radera programmet och försöka hitta en annan, hittar då en från samma utgivare, men där va de virus igen :( Så de va bara o göra samma procedur igen!!

Så nu letar jag fortfarande efter ett brännarprogram som faktiskt vill funka i min stackars störda dator!!
Eller så får jag sätta mej och se på filmerna direkt i datorn, men inget jag rekommenderar mig själv, finns risk att datorn blir skitvarm o börjar osa konstigt!
MÅSTE FÅ TAG I ETT BRÄNNARPROGRAM!

Vill inte förlora filmerna, även om dom går o ladda ner igen vore de trist som fan o mista dom!

Speciellt eftersom datorn ska in igen till OnOff, denna gången hoppas jag dom byter ut den!
Ändå fjärde gången med samma fel!

Over And Out.. ses i cyberrymden där jag letar febrilt efter brännarprogram ;)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0