Kan man spola fram tiden?

Idag är ingen toppenkväll.. Jag har njutit i flera veckor av singellivet och tyckt det varit asgott och få vara själv..
Förutom ikväll.. Ikväll känns det rent ut sagt skit!
Jag har tillbringat i princip hela dagen på soffan, förutom då jag lagat mat eller hängt/vikt tvätt..
Mer än så har inte skett här, eller jo, var iväg och handlade innan med J.. Jag fick handlat, men kan inte säga det var speciellt kul.. Och tyvärr passade inte sällskapet mej idag heller..

Nu sitter han hos mina föredetta vänner och har skitskoj, medans dom hatar mej.. [ni läser garanterat, men vet ni vad? jag skiter i vilket] Jag har haft planer på o skicka sms till en av dom i mer än en vecka nu, men vet hur de kommer sluta.. så noep, jag klarar mej bättre utan de jävla tjafset.. för det är fanemej vad denna jävla kommunen går ut på, och snacka skit och förstöra så mycket det går för varandra..
Den som påstår något annat ljuger! Eller har varit med om en stackars människa som faktistk är normal, för de finns inte direkt överflöd av er.. Ursäkta att jag säger såhär, men jag hatar den här jävla kommunen och hade jag haft möjlighet hade jag stuckit för längesen.. Men får stanna..

Jag funderar starkt på o stänga av både dator och telefoner och gå och lägga mej, men vet av erfarenhet att lägger jag mej såhär tidigt så kommer jag vakna mellan 2-4 inatt och vara klarvaken.. Då plågar jag mej hellre en stund till som vaken nu än och sitter uppe inatt..

Imorn blir det nog samma kväll som idag, se på skärgårdsdoktorn och softa i soffan, finns inget annat och göra tyvärr..
Men om de stämmer så får jag besök på lördag av mina två ♥ Tozza o Milli kommer nog hit :D ska bli skitsköj och få snacka lite skit med dom :) Behöver jag..

Nu fick jag nåt ryck att jag ska fixa mina ögonbryn ;) får se om jag har några kvar efter jag är färdig :P Det piggar upp lite och fixa mej :P

Over and Out ♥

Åsikter :)
Postat av: Zarah

Hade du haft något vett bakom pannbenet hade du vetat och inte lagt dig i.

2010-01-08 @ 00:50:08
Min blogg: http://fluflu.blogg.se/
Postat av: Simone

Måste bara säga ja jag läste detta inlägg o NEJ ja hatar inte dig. Hatar en personen o har bara hatat en person. och den person e inte du. o ja talar för mig sj

2010-01-08 @ 00:54:05
Min blogg: http://kennethsfru.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0