Min åsikt om Facebook!

Hopp, så var tjejveckan igång.. Inte konstigt jag legat o kvidit i soffan ikväll och mått allmänt risigt.. Det har känt som någon stack en kniv i livmodern på mig.. Men för en liten stund sen kom svaret..
Kanske därför stubinen var så kort igår och jag vart så dryg mot alla idag?
Ser ut som de kan ha ett samband.. Jag brukar inte må prima skinka eller vara 100% trevlig när den är på g eller befinner sej på besök..
Men skitsamma.. kanske inte ska ha ett helt inlägg om just mens!

Jag skrev på facebook innan :

Är det "flest vänner på facebook när vi dör, vinner!" eller är det kanske "medlem i flesta grupper när vi dör vinner"??

Men jag och Mija har diskuterat de några ggr, känns som vissa blir kompis med vissa personer enbart för att verka "coola" och ha många vänner.. Samma med grupper.. Vissa grupper passar inte några av mina vänner in i..
Som en tjej, hon gick med i gruppen "vi som har efternamn som inte slutar på -sson" Fine, varför inte gå med i den, OM du nu har ett efternamn som INTE slutar på -sson.. Men hon hetter Arvidsson! Mig vetligen så finns det -sson i slutet på det.. Men jag kanske har dyslexi och har fattat fel?
Jag själv är kompis med dom som jag pratar med eller känner och vet vem dom är.. alltså gamla skolkompisar, mina vänner, internetvänner, ex, mflr.. Varför va kompis med en massa folk man inte känner?
Jag raggade oxå folk förr, för att få ihop till spelen jag spelade, men jag insåg ganska snart att varför vara vän med någon du aldrig pratar med och du är vän med för att få "många "grannar på Farmville? Klarar man sej inte utan en massa grannar där? det är väl inte dom som spelar roll, det är väl ändå hur du sköter din egna?

Nu har jag fått sagt mitt och ni får gärna säga vad ni tycker!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0