Morgondagens checklist!



Imorn ska jag storstäda.. Det ska tvättas, hängas tvätt, vikas den som redan hänger, dammsuga, plocka undan allting, bädda om i sängen, tror t.o.m jag ska rensa i skafferiet och ställa lite mer organiserat, just nu ser det ut som man har kastat in allt och kastat igen dörren för det inte ska ramla ut..
Där är det tvärtemot i kylskåpet, det skriker "ställ in mer mat".. Efter incidenten så är kyl o frys tomma, jävligt tomma!
Men frysen slår alla rekord.. Det enda som blev kvar är en 4pack med schnitzlar, 1 påse pommes, 2 små paket blodpudding och en paket med fiskpinnar. Det var de som klarade sig av en fullsmockad frys.. Skitkul..
pratade även med bostadsbolaget om att jag blev av med så mycket av, och det får min hemförsäkring täcka.. Smidigt värre, självrisk på 1500 kr..och mat i frysen för ca 700.. det går ju säkert ihop.. NOT!
Men men, det är som det är med den frågan..

Imorn ska jag även Ringa HP och kräva en dator.. eller snarare, jag ska prata med dom om mina problem och se vad dom säger om saken..jag är iaf jävligt trött på min, den får mig att bli irriterad för minsta lilla..
Tar mej ungefär 20 min och starta upp internet om jag råkar stänga ner firefox.. idiotiskt.. allt är för att den blir överhettad..
Nu ska jag stänga ner datorn, gå lägga mej , starta upp den lilla datorn och fortsätta mina samtal på msn där :)

Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0