Någon som säljer förstånd?

min klocka på datorn är ju 03:40, och jag har precis lagt mej i sängen.. Inget ovanligt iof..
Men denna gången beror det på att jag har STÄDAT.. alla som känner mej och vart hemma hos mej vet att jag inte är någon pedant direkt :P Men inatt small de till.. det är så dumt hur de börja med ;)
Jag pratade med Mija, hörde hon borsta tänderna, tänkte de kan ja me göra.. Så när vi lagt på borstade jag tänderna och tänkte sova, men när jag var klar insåg jag att de var smutsigt i handfatet, så jag städade ur de, sen hyllan ovanför och sen badkaret, sen golvet i badrummet.. Sen fick jag blodad tand.. ;) jag har plockat o lagt allt på sin rätt plats i lägenheten, och fixat o donat.. Men efteråt känns det riktigt gott..
Det är ingen som säljer lite vett o förstånd? Så man inte får för sej de här fler ggr menar jag :P haha..

Men en sak är positivt, nu behöver jag bara dammsuga imorn [tänkte på grannarna inatt, ska inte plåga dom mer än nödvändigt ;) ] Och sen kan jag njuta av hur rent det är, jag kan ligga på soffan imorn kväll och bara låta de vara lördagskväll med en bra film och se på hur fint det är.. *klappar mej själv på axeln*

Nä, får väl ta och sova lite, ska upp vid 11 imorn och dammsuga.. sen får jag troligtvis besök som jag skrev igår :) Tozza o Milli kommer nog :D *längta*

Nu säger toktanten på assberg godnatt :)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0