Äldre män ?

Jag fick ett mejl igår från mamma med "Gubbar" från Arjeplog som visade sig nakna i kalendersyfte..
Jag fick myskänsla på Januari direkt..
Jag vet inte varför, men han såg bra ut, lite av mitt "ideal" och dessutom såg han ut och vara väldigt mysig som person. Sen gjorde ju inte bössan saken bättre heller..
Den gjorde han väldigt "manlig" samtidigt...
Jag måste vara sjuk, 25 år och tycker en gubbe som säkert är över 40 år är "het" och ser bra ut..
Kanske dags för en kurs med vad man ska tycka? ;-)

Här har ni "hunken".. Är det fel på mig eller?!


Åsikter :)
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Kan man inte få se resterande månader också .. ?

Jag tycker många äldre män är heta.. såsom Persbrandt, eklund och Nyqvist så det är nog rätt vanligt ändå ;)



Svar: Ja, sen skrämmer man upp sig själv i onödan också =)

2010-03-03 @ 17:50:34
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0