Bitterfitta number one is mee...

Jag lider med min mamma och bror.. Som har fått stå ut med att jag varit så jävla bitter ikväll..
Tror det berodde på för lite sömn.. Sovit alldeles för lite mot vad jag brukar göra.. Och det tog ut sin rätt mot kvällskvisten..
Satt och klagade på allt i "så ska det låta" .. stackare..

Förlåt alla andra jag fräst åt idag och sagt sura saker till.. Inte meningen.. och inte okej beteende..


Nu sitter jag i sängen och skriver blogg, förstår eg inte varför.. Är dötrött så jag knappt ser vad som står på datorn, men ändå ska man blogga.. det är väl konstigt?

Men nu ska jag slänga i nån bra film med massa musik så jag somnar snart..

Förresten, varför prata du knappt med mig ikväll? :-O Det chockade mig, samtidigt som jag sa till mig själv "jaha, de var la inget ovanligt".. Du som gör mig så glad i vanliga fall..

Nä, over and out.. Sängen kallar..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0