Massa frågor o skit..

KÄRLEK:

Är du kär just nu? -
Nej, för första gången i mitt liv känner jag inte nåt för någon...
Har du någon kille just nu? -
Nej, och det är ett beslut jag tagit själv :)
Har du dumpat någon? -
Yepp
Har någon dumpat dej? - Yepp..
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Ja, men de va då de.. vuxit till mig..
Vem kramade du senast? - täcket ;).
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Jadå, bara han meddelar mig före så jag kan göra så han inte är min längre..


SKOLAN:

Har du bra betyg? -
nejj.
Har du fått göra om ett prov någongång? - haha självklart.
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -
Ja, vissa ämnen var ju helt ok :) så som matte :P
Sköter du dej i skolan? -
I början, sen kom kärleken...
Har du tuggat tuggummi under skoltid? -
Många ggr..
Haft mobilen på lektionstid? - Alltid, oftast stängde jag av ljudet..


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? -
4
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Jo, men bara mamma :)
Trivs hemma? -
jag trivs som fasen o bo med mamma.. vi har våra egna liv ändå :)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? -
Njae, rymde en gång när en grej jag gjort kom fram..
Har skrikit och slagit din mamma? -
Inget av de.. mamma är min bästa vän <3
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -
Det var ett tag sen, men minns de än..
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Oja, många ggr.. och de lär nog ske igen.. Personkemin är inte toppen direkt mellan mig o min ena bror..

VÄNNER:

Du har vänner? -
Klart som fan att jag har..
Vem/vilka var du med sist? -
Marie
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - 
Givetvis!
Är det okej att ha kill-kompisar? - klart som faen..
Har du pussat någon av dina kompisar? - många ggr..
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - 
Nej..
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Näe.. snarare skaffat nya

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? -
nej, orka lixom :P
Putar med läpparna på kort? -
Noep.. orka..
Tar kort på dina bröst? -
Haha.. :P
Använder foundation på läpparna? -
haha... foundation är så fjortis :P nä, men seriöst, jag har inte använt foundation på flera år..
Super dej packad varje helg? - Räknas de när de är ungefär 1 år mellan gångerna jag dricker? :P
Du har kysst en tjej? - Jajjemen.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? -Orka bry sig ;)
Ditt hår e knallblont? Noep..


KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - Haha, och vart går gränsen till kriminell?
Vill du bli kriminell? - Eller inte?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - vad är de för jävla frågor? ;)
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? -Givetvis.. eller?
Har du suttit i fängelset?Dagligen..
Vill du hamna i fängelset? - Varför skulle jag vilja?



DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden?
Njae..
När grät du senast? - Herregud, flera månader sen och då var de nog till nån film..
Du har gråtit över en kille? - haha tyvärr.
Vem bråkade du senast med?Brorsan tror jag..


Åsikter :)
Postat av: Jenny

Hihihi kul info!!



Men du, angående puta med läpparna... NÅGOT med munnen gör du ju alltid när du lägger ut bilder på dig själv?

Eller? Ser så ut iaf.



Glad påsk på dig iaf!!

2010-04-02 @ 15:53:23

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0