Så jävla dålig självförtroende man har!

Jag har pratat med en gammal killkompis nästan hela kvällen.. Och han sa att han inte skulle bry sig om hur jag ser ut om vi träffades, men tyvärr kunde jag inte lita på de.. utan jag tror ju direkt att alla ska rata mig för hur jag ser ut och att jag är stoor.
För jag kan inte själv påstå att jag är speciellt mager.. :-(
Men varför kan man inte bara inse att man duger som man gör och dom tar en för den man är?
för duger inte jag som jag är utan att dom vill göra om en massa så är de ju inte mig dom vill ha.. Utan nån helt annan..

Jag har blivit kär i en mobil ikväll förresten.. Fan oxå.. Funderar på om jag ska leva fattigt denna månaden och ha en mobil som fungerar eller om jag ska ha en mobil som inte fungerar som den ska och vara "rik".. Men jag vet med mig själv att jag kommer bara shoppa upp pengarna på annan "skit" och det är oxå jävligt dumt..

Så jag står i val o kval..  mobil eller inte.. ? det är stora frågan.. Fuck oxå, fick jag de och fundera på, samtidigt som jag funderar på om de verkligen stämde om att han inte kommer bry sig.. Jag tror alla bryr sig men dom inte vågar erkänna de.. :-(
fan fan fan..

Nu ska jag leta efter min vattenflaska jag har ställt nånstans ni lägenheten :-P inte en susning om var dock, men de löser sig i slutändan ;-) Är van o få leta upp allting ;-)

Over and Out..
Kan inte va bra o le så mycket som jag har gjort denna dag!

den 24 april smäller de :D

Åsikter :)
Postat av: Jenny

sv; jaa visst är de snygga? :)



tråkigt att du har dåligt självförtroende.. :/ för det du skriver är ju helt rätt, man duger precis som man är! jag tror att du är jättesöt :)

2010-03-19 @ 08:33:26
Min blogg: http://cordell.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0