Vem försöker jag lura?

Jag har funderat hela kvällen.. Även den stunden på natten jag varit vaken..

Vem försöker jag lura eg? jag har inte släppt J för fem öre.. jag vill inget hellre än att bli tillsammans med honom.. Men jag vet att jag kommer få en del bistra miner för att jag ens skriver det.. Men det skiter jag ärligt talat i..
Jag tycker jättemycke om J och jag har haft tanke på honom hela tiden..

Alla andra jag har varit "kär" eller "tyckt om" har bara varit ett spel för galleriet..
Jag vill så gärna kunna tycka om någon annan, men det går bara inte.. jag är alldeles för fast i J.. Jag kan inte släppa den tiden vi hade tillsammans och när vi träffades första gången och dejtade.. Det sitter faststämplat på hornhinnan..
Vet att jag klagade mycket på hur det var och sånt, jag vet om alla nackdelar med honom, men glöm inte allt positivt..
Vi hade många bra stunder som jag sparat i minnet.. Och kommer nog inte glömma i första taget.. t.o.m dom dåliga sitter kvar, och det tycker jag är bra..för det får mig att veta vad jag har gjort för fel och vad han gjorde för fel så jag vet och känner igen "varningssignalerna"..
Varje gång jag tänker på honom får jag ångest för hur jag betedde mig mot honom efter vi gjorde slut och hur jag var när vi var tillsammans.. Jag var på tok för snäll och det har jag ändrat på, jag är inte "snäll" mot någon.. alltså jag har mina egna krav..

Det är en krånglig division detta, vad han tycker i sammanhanget tänker jag inte ta upp, för det finns för många ögon, eg borde ja inte ens skriva detta, men det skiter jag i totalt, för det är min blogg, mina tankar.. :) Så take it or fucking leave it!

Jag tycker extremt mycket om J och kommer fortsätta ett tag till.. Så enkel är den matten..
jag har tagit bort honom från alla sidor jag är medlem på, förutom bdb.. Och det har jag gjort för att det är alldeles för jobbigt att se honom och veta vad han gör hela tiden..
vet bara hur det är när jag är i mataffärer jag vet han kan befinna sig i.. Tänker direkt, "hoppas inte han är här". Skulle få panik direkt och försöker fly på nåt sätt.. Gömma mig bakom kryddhyllan i mataffären eller kanske vara "tvungen" och gå på toa.. Jag skulle nog bli panikslagen, för det skär i mitt hjärta och se honom när jag inte har första tjing längre.. Utan att jag inte har ett skit med honom och göra..

Samma när jag vart på någon pizzeria eller bara varit på nätet, är livrädd att jag ska träffa på honom på någon sajt jag blir medlem på. Finns faktiskt några sajter jag har tagit bort min användare efter jag insett att han skapat sig en användare där.. Då är man bra töntig, men jag gör det enbart för att skydda mig själv.. När jag har släppt dig till 100% så kan jag nog bli kompis med dig igen på ex facebook.. Men i nuläget är de helt uteslutet.. Jag kan bara inte.. Mår dåligt bara jag ser dig när jag går förbi mammas dator och du skrivit något på facebook som hon kan se [hon är vän med honom] och då kläcker jag någon korkad kommentar om hur jag "tycker o tänker", men i själva verket hade jag bara velat vara med..

Nä, nu har jag skrivit ett långt inlägg med bara smörja..  eller jag har skrivit de som fallit mig in.. och det jag känner innerst inne..

Nu vet jag att det jag skrivit kommer spridas vidare och de kommer säkert sluta hos käre J, men just nu skiter jag i vilket.. Ni får fråga honom vad han tycker o tänker om saken.. Det är inte mitt jobb och berätta..


Åsikter :)
Postat av: ingmarie

Hej Ida

Om du håller fast vid en kille hela tiden som du kanske aldrig kommer att få igen ,kommer du aldrig att hitta någon annan, är det inte på tiden att släppa taget och söka dig utåt och andra vägar.



Bara en liten fundering från mig. :)

2010-03-10 @ 11:40:05
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0