Vi ska ha barn och gifta oss..

Det skickade jag i ett sms till en idag :-P Kan säga som så, jag räknade med ett helt annat svar än jag fick.. ;-)
Jag fick svaret: "med mig som farsa skulle det bli grymt snygga ungar" .. LoL!
jag hade räknat med typ ett sms i stil med "eh, va?" eller nåt sånt :-P
Så jag fick vad jag tålde där :-P

Nu kör jag "standarden".. Jag sitter i sängen och kollar på film och bloggar.. *suck* att man aldrig kan sova i tid!!

Ser ni att jag har gjort om bloggen idag? :-D Men är inte riktigt färdig än, men på god väg.. :-D

Jag har vart i kinna idag förresten :-)


Jag, Marie och Liam åkte dit och träffade Vickan och Emma [hennes hund] :-) hon hade vart och trimmat den idag så då var de världens chans o träffas o umgås en stund :-) Blev ingen lång stund, blev en timme ungefär..
Trevligt var de, men Liam var så tråkig så han sov hela tiden ;-) Han blev helt slut på att äta och få blöjan bytt innan vi åkte till Kinna :-)

Nä, Nu ska jag lägga mig ner och försöka sova och inte sitta här o babbla.. :-)

Natti natti :-)

Kommentera gärna vad ni tycker om designen hittills :-)

Åsikter :)
Postat av: ingmarie

jag gillar ju inte grönt då, men är bara du nöjd så är det bra

2010-03-17 @ 12:47:42

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0