Juldagen :)

Så var juldagen avklarad.. Dock känns det som Julafton för mig :) fick inga paket igår så då räknas de inte :P

Åkte till brorsan vid halv fem för o äta lite julbord och sen dela ut julklappar..
Blev mycke mat, ibland känns de som de är lite för mycke mat i julhelgen.. :( Jag blev iaf proppmätt, men vi åt rester sen igår så de var inte så konstigt..

Tänkte fotat det jag fick, men har glömt kameran i bilen :( Mamma är ute o hämtar den nu.. [Själv är jag mörkrädd, och vågar inte gå ut på parkeringen sent eller när det är mörkt]

Men kan göra en lista på de jag kommer ihåg :
  • Varuhuset säsong 4
  • Skärgårdsdoktorn, hela dvdboxen :)
  • Choklad [som är oätlig] av farmor..
  • Pengar
  • Prenumeration av Se o Hör :)
  • Digital Fotoram
  • Ett "sällskapsspel" som heter Förfesten
  • En liten låda med tofiffe av barnen :)
Sen fick jag o mamma några saker gemensamt:
  • Dagiskort i ram på barnen
  • Bröllopsfoto på min bror och hans tjej
  • Ljusstake med ljus..
Nu blir det och gå lägga sej så kommer bilderna upp imorn..

Over And Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0