Störig jävel!

Jag känner mej på äckligt dåligt humör för tillfället..
Brukar känna såhär, när något sker bakom min rygg.. Har nåt sjätte sinne eller nåt, för jag inser ganska snart när någon har snackat skit o de brukar resultera i att jag har varit sur hela dagen..

Så frågan är vem som går bakom ryggen på mej för tillfället? och gör något som dom vet jag borde ha reda på?

Ska iväg till brorsan om ungefär 20 min och fixa kalas och sen ha kalas :) Får träffa mina godingar [brorsbarnen] :D ska nästan gosa ihjäl dom ;) vad hemskt de låter, men ni förstår vad ja menar :P

Nä, får ta o försöka fixa humöret, och ta min medicin som jag skulle tagit i morse.. ooops, har glömt, som tur är så är den inte livsavgörande.. bara jag själv som får lida om ja inte tar min losec i tid..

Puss o kram o nyp i stjärten!

[hoppas du har trevligt på Cinderella, tänker på dig!]

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0