Fredagskvällen :)

Den komme tillbringas hemma :) som alla andra fredagar, men orkar inte klaga till mej själv längre!

Imorn blir det nog fest, men jag känner mig illa till mods att ens gå dit, efter att dom (som finns med på festen) anser att jag inte ska vara ihop med J och inte ens tycka om honom så blir jag irriterad. Som jag har sagt till Mija flera ggr, det är mitt val och de håller hon med om. Men dom här tror dom kan tala om för mej vem jag ska vara kär i, men tyvärr lilla vänner, jag kan inte styra över mina känslor, jag hade varit själaglad om jag hade kunnat det. för då hade jag raderat allt ur mitt liv och startat om.. Men icke :) de går inte för sej..

Så ikväll blir det och äta gott med mamma och brorsan och se på doobidoo, efter det ska vi se på film :) köpte "vi hade iaf tur med vädret...igen..."
har själv redan sett den och den är skitbra, kan lätt se om den :) Mamma har inte sett den så hon ska få äran ikväll :) Så får vi se om hon tycker samma som mej. :) Smaken är ju som baken säger dom. Så det kan bli värsta negativa kritiken från henne, men de tål jag ;) det gäller ju bara en film :P

Idag har varit en sån där jävla bra dag, solen sken när jag vaknade, och de fick jag ganska snart "lida" för.. Mamma kom in och vände upp persiennen.. Tack för den du ! :P Men då gick jag upp för o slippa ligga och få solen i ögonen :P
Sen har jag spelat massa tv-spel, men det tråkiga är att minneskort är borta och jag har köpt ett nytt på tradera, men de har inte kommit än, så jag får starta om från noll varje gång jag spelat..
haha, kom precis på när jag skrev det att jag lånade de till brorsan :P haha, snacka om att minnet sviker.. Men men, då kan han behålla mitt så använder jag det nya :D

Nä, ska faktiskt spela lite till, är avslappnande och sätta sej på golvet och spela :) ändå ingen rolig på msn.

förresten, ni som använder farmville, så finns det numera på www.farmville.com :) puss på er

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0