Fy faaaaan!

Idag är verkligen ingen bra dag..
Eller jo, vaknade med ett leende och hoppade upp ur sängen som en liten groda ;) Kände att Wohooo, denna dagen blir bra :)


Möttes sen av reeeegn och åter reeeegn, det gjorde mej inte så deppig som jag trodde det skulle göra.. Utan tog tag i det, satt mej vid datorn, snackade med lite folk. Fixade farmen bla...

Sen kom bror hit, gick kanoners, sen körde vi han till jobbet så han kunde ta firmabilen till Uppsala för o jobba en vecka.. Fortfarande bra humör :) åkte och handlade lite, hem och tänkte "yepp, nu ska man snart gå lägga sej! Kikar till på klockan, då är den bara 18:15.. då brast de.. vaffaaaan! jag som ville sova! men icke sa nicke, så de får bli o hålla sej vaken ett tag till..

Men, jag ska säga en positiv sak oxå! Tack H för att du sa så kloka ord inatt, seriöst, jag behövde dom, dom har fått mej att tänka om.. Första gången på länge somnade jag med ett stort leende på läpparna. Var längesen jag var så glad över att fått höra kloka ord! Inte ofta någon talar om för mej att jag faktistk är något värd i samma mening som jag får höra sanningen! Tack H.. Du har en stor plats i mit hjärta, du får mej att tänka om i många punkter..
Vet att många reagerar på att jag snackar förbannat mycke om H helt plötsligt, i och med att jag känner som jag gör, men ärligt talat skiter jag i vad ni tycker! H har alltid betytt mycket för mej, har inte haft så mycke kontakt sen jag skaffade pojkvän, vi har mest kontakt när jag är singel av nån anledning, men de beror nog på att jag har mer tid och faktiskt ägnar tid åt allting.. Inte bara honom..

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0