Måste kontakta Vårdcentralen imorn...

Seriöst, jag får verkligen inte glömma att kontakta vårdcentralen imorn..
andra kvällen i rad jag har skum känsla i magen som kommer och går och jag mår illa som fan.. Måste kollas upp.. Nej, jag är inte med barn (vad jag vet iaf:P) Nä, men seriöst, hade jag varit de så hade jag nog mått illa på mornarna och haft lite fler symptomer än att jag har ont i magen på kvällar och illamående.. Och skulle verkligen inte passa med en graviditet just nu.. Vore ju fint, ensamstående mamma boende hemma hos mamsen :P haha.. patetiskt.. Förlåt er som har barn och bodde hemma och var själva när ni blev det .. Ni var säkert jättebra föräldrar, eller snarare är jättebra föräldrar.. Inget ont mot er, men min livsplan ser inte ut att jag ska bo hos mamsen den dagen jag blir på smällen...

Jag har iaf skum känsla i magen och illamående, ikväll har jag även svinont emellan skulderbladen.. :( hemskt obehagligt.. Känns som jag ska tappa andan när som helst... :(
Jag får alltid panik när jag har ont där.. jag får alltid för mej att det är hjärtat det är fel på :( men är man nojjig så är man..

förresten, jag förstår varför inte så många läser min blogg.. jag skriver nog inte intressant nog..
Det har jag insett själv, för besökarna sköt i höjden när jag skrev om 14 år och gravid..
Nu har jag ungefär 15-20 besökare om dagen.. är tyvärr inte mer.. Men jag har blivit sämre på att blogga oxå för den delen..
Jag känner att jag har inget o skriva om..

Nä om man skulle se klart på avsnittet på varuhuset och sen sova, ska upp 7,15 för o åka och passa barn..  Jonis är tydligen sjuk.. eller han har feber, pigg, men får inte vara på dagis.. då ställer farmor o faster upp :)

Jag tänker inte säga något om jag inte får veta nåt först. orkar inte blotta min <3 en gång till o få de stampat på..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0