Jag spyr snart på det här!

Jag är så uttråkad på dagarna att när klockan går mot 15, så säger jag alltid ; "nu har jag gjort allt jag skulle göra idag, vad ska jag göra nu då?"
Tänk då att jag går upp mellan 11-13..

Jag har verkligen ingenting mer att göra än att sitta på msn och snacka med folk, kolla facebook.. Ja, det är vad mitt liv går ut på. Fick höra idag att det beror på att jag inte har körkort, jag får skylla mej själv att jag inte har körkort och bil, men även om jag hade haft körkort hade jag inte haft råd med bil, och orka springa runt hos grannar stup i kvarten för att låna bil.. Så får väl vara hemma med mamma dygnet runt.. Skitkul!
Men det är väl så det är för tillfället, att man får vara själv med mamma hela jävla tiden och sitta här och uggla.

Idag fick jag pengar, hade vart kul och iaf spendera lite, de låter fel och säga så, men de hade varit kul och åka nånstans och kunna köpa sej nånting till sej själv som piggar upp, men icke..

Sitter och ser på Unga Mödrar nu, och jag förstår tjejen, dock är jag inte med barn, men jag förstår henna till 100%, förstår att hon saknar sin partner..

När jag o x var ihop så gjorde vi inte direkt mycket, men det var de lilla som gjorde det, bara att han var här några timmar gjorde att min dag inte blev som vanligt, och att vi åkte till S nångång i veckan gjorde att jag fick komma hemifrån slippa sitta på dessa 74 kvm och uggla.. Jag vill göra nånting som utmärker sej, de räcker att någon vill umgås, och bara ta en fika, gå i en affär.. Bara göra nånting som inte är som vanligt..

Kanske ska tillägga att jag är inte sur, eller så, jag är bara trött på att sitta i den här lägenheten dag in och dag ut..
Kan varenda millimeter i lgh. Inte konstigt man får social fobi och blir rädd för att gå ut själv.. Jag lever i en skyddad miljö nu, inget som är annorlunda.. bara samma sak varje dag..

Hoppas ni runt mej förstår lite varför jag är bitter och så..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0