Nu var de igång igen..

Nu har lillstrumpan vaknat så nu är det fullt ös..
inte en lugn stund lär de bli tills vi åker hem ^^ men de är smällar man får ta..

förresten, varför ska de va så krånliga tv-system hos folk? Har tagit mej sen lunchtid och få iordning på ljudet..
snacka om o va obildad ;) Brorsan får inte ha så modernt system till tv-en.. :P Så de slutade med att jag fick stänga av surround ljudet och köra bara via tv-en.. Annars får dom nog aldrig ljud :P
Men nu är de iaf igång..
Och ja, jag vet att vissa stör sej på våran tv.. speciellt x, han lyckades nog lära sej de i slutet, men de har kommit många fina ord som gör tungan svart när han skulle se på tv :P hehe..

Bry er aldrig om en medmänniska, man får aldrig något tillbaka för det..


Nä, får väl ha en fruktstund med barnen och slöa lite, kanske slänga i sej en Powerking till så man vaknar till dom sista timmarna ;)

Förresten 2, jag kör via min stora dator idag, funkar o blogga på den med :P Tror bara jag är förbannat bortskämd, men de är inte normalt att en 25åring har två laptops ^^
Kanske är en smula bortskämd, den stora datorn har jag ju köpt själv, men den lilla är en present :)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0