ont i magen.. =/

har nån skum känsla i magen.. vet inte varför, för de är helt psyko känsla, jag har ont i magen och känner mej alldeles konstig i kroppen.. Har ont typ nere vid livmodern/äggledarna.. Varför är min stora fråga!
Jag vill inte ha den här konstiga känslan, den skrämmer mej.. jag äter mina losec, så de kan inte ha med det och göra, men varför har jag ont?
SKa kontakta sjukvården, men sist jag beskrev mina symptomer, så sa dom att de berodde på magkartarren som jag har..
Varför ska dom alltid skylla på det och aldrig ta reda på den eg sanningen om vad som är fel?
Det är ju ändå bara en ssk som svarar i telefonen.. Har det försvunnit att man ska träffa en läkare? ska ssk ta beslut på telefon vad som är fel? Då kanske dom borde skaffa bildtelefoner?

Imorn ska jag vara barnvakt mellan 8-17.. skitkul.. Finns en anledning till varför jag inte har skaffat barn än..
Iof den riktiga sanningen är väl att de inte tagit sej ;) men jag vet inte om jag klarar att ha barnen hela dagen imorn..
Jag sover som en potta skit, somnar mellan 4 och 5 på morgonen :( och så ringer kl 7.. skitkul och bara få 2-3 timamrs sömn och ha barnen en hel dag.. tack! eller inte..

Nä, får väl prata vidare med Mr H :D Alltid lika trevligt..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0