Tisdag kväll..

Yäy vilken rubrik jag kom på då.. Så originell.. NOT!

Sitter iaf här, har världens magknip, och mår illa som fan! vet inte vad de kan bero på.. Kan vara att jag fick tagit min losec på tok för sent idag, eller så beror de på att jag har rökt för mycke, rökte upp ett paket på 11 timmar.. Helt jävla fucking sjukt, men jag tog varenda chans jag fick till att röka, och de blev nog lite väl ofta ;)
Men de får ja tydligen lida för nu, om de nu är det som är felet..

Insåg en sak idag jag inte ville inse.. ytterligare en klasskompis till mej fick barn.. vi gick i skolan ihop F-9. så det var ett tag.. Och idag blev hon tydligen mamma till en liten tjej.. Grattis! Men känner att jag ligger efter nu.. Jag vill oxå ha en bäse.. Men samtdigt vill jag inte sätta ett barn till världen just nu.. Känner inte att jag kan ge mitt barn allt. Utan bara en bråkdel, då kan de gott vänta ett tag.. Men, blir jag med barn så tänker inte göra abort.
Först o främst är jag emot abort, och de vet folk i min närhet om, och de andra så får jag skylla mej själv om jag blir med barn.. Skyddar jag mej inte är de mitt egna fel..  Då får jag ta konsekvenserna! Så enkelt är det..

Funderar på om jag ska sova tidigt idag, är dötrött, och så slipper folk mej tidigare ;) :P

Nä, ska fixa mej iordning för sängen.. blir de sova eller inte de märker vi ^^
Annars blir det väl fler inlägg :)

Åsikter :)
Postat av: ingmarie

Ja så ska jag väl kommentera lite då..hihi

det är bra att du inte sätter barn till världen när du känner så just nu. Du måste ha lägenhet och jobb innan du skaffar barn. Mamma kan ju inte ta hand om bebisen eller hur. Det är tråkigt att du inte mår bra. Kram

2009-10-28 @ 10:17:15
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0