Familjen Annorlunda!

Jag har precis sett på Familjen Annorlunda som alltid varje måndag 2o.oo..



Och jag blir glad, det är nog det enda programmet jag faktiskt sätter mig upp och engagerar mig i
, jag brukar sitta och ventilera alla mina åsikter med mamma om hon är hemma, är hon inte hemma så ringer jag henne ;) och ventilerar via telefon i varje paus :)
Tror jag gillar det för att jag är väldigt barnkär!
Jag har väldigt mycket åsikter om dom, positiva till 99%.
Jag vill oxå ha en så stor familj, och ha en partner som är så lugn och beskedlig och vill ha lika många barn som mig :)
Dom verkar vara så underbara alla familjerna.. Men jag är fortfarande mest kär i familjen i Älvdalen.. Men börjar gilla dom som nyss fick en bebis, som bor i Uppsala :)
Dom verkar oxå vara en lugn familj som bara vill väl!

vet inte varför jag skrev såhär mycket, för det jag ville säga var : Det programmet gör mig glad!


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0