Snö överallt ;-)

Det är tamejfan snö överallt.. Men vet inte om jag ska klaga eller inte..
Såg grannbarnen var ute innan och lekta i snön och då ville jag den skulle vara kvar.. Vill ju inte att deras lycka ska bli förstörd av att jag hatar snön.. Så den får stanna ett tag till ;-)

Men jag skickade innan till 118800 och frågade när våren kommer..
Fick då svaret:

"Det kommer nog dröja fram till slutet av mars innan snön börjar försvinna"

Så det är väl bara och vänta och se..

Ikväll är brorsan o hans fru i Göteborg och ser på melodifestivalen.. Göttegrisar ;-)

Nä, nu ska jag se till så det blir lite mat gjord, känner att jag är HUNGRIG som faaaan!

Och jag har hostat så mycket så ryggen värken vid skuldrorna.. :-(


Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0