Tar jag ut segern i förskott?

Jag har funderat massa sen jag gick och la mig och funderar på om hela den här data historien är för bra för att vara sann? Jag kanske inte alls får några pengar i handen på OnOff, dom kanske inte anser det ska gå till så? Dom kanske bara ger mig ett tillgodo kvitto och sen är det bra med det? Eller kanske bara ger mig en dator värd dom pengarna? Men han på HP sa att jag skulle få pengar rakt i handen om jag vill ha det så för dom kan inte kräva jag är kvar som kund hos dom.. Tror ni det kommer gå så lätt som han på HP säger? OnOff kanske sätter sig riktigt på tvären? :O jag blir seriöst nervös över och bli datorlös om det krånglar för mycket.. Gah! Hjälp mig! Vågar jag lita på han på HP?

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0