Tack för 2 års otrohet mot mig!

Tack älskade D för att du var otrogen mot mig i 2 års tid!
Pratade just med en gammal tjejkompis, som jag vet han var otrogen med 1 gång, och jag och hon blev osams.
Nu har vi fått tillbaka kontakten..

Och då kommer det fram att dom var inte alls bara ihop några månader som jag trodde, utan dom var ihop mellan 05-08.. Jag och han var ihop mellan 02-06..[behöver jag tillägga att dom redan börjar strula 04?] Får ni ihop det ? dessutom så umgicks vi länge och väl efter det och försökte några ggr.. Men under hela tiden har dom haft ihop det.. Och han har alltså varit otrogen mot mig.. under 2 års tid.. Det bordet tamejfan vara straffbart!
jag blir inte ledsen som jag trodde att jag skulle bli utan jag blir arg! jävligt arg blir jag, men ledsen kommer jag nog inte bli heller, jag känner att jag behöver inte fälla några tårar för en idiot.. !

han har alltid haft en speciell plats i mitt <3 och vad har det tjänat till? inte ett jota.. i efterhand var de bara dumt. jag skulle klippt alla band och bara låtit han vara. och absolut inte pratat me honom!

jag känner att jag har inget mer och säga än

"Du är ett jävla svin och är inte värd o gifta dig, hur många tänker du va otrogen med mot henne?"

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0