Vågar jag satsa nån mer gång?!

Jag har ett stort problem.. Som jag har fått efter alla turer med killar jag träffat på..
Jag vet inte om jag vågar satsa på att få mig riktig kärlek och någon som faktiskt bryr sig om mig.. Istället för alla stolpskott jag varit ihop med innan.. [förlåt J, men drar alla över en kant just nu]

Och jag vet att det är en toppen kille, som dessutom tycker om mig.. [tror jag till 99%]..

Men jag är alldeles för rädd för att våga satsa och få de kanon!

Jag som brukar se allting positivt, även om man ser att de är på väg o gå åt helvete..
Men så fort vi kommer i kärlekssyfte så blir jag negativ och är övertygad om att det är ett stolpskott och att det kommer gå åt helvete, innan jag blir överbevisad av killen.. Men just det att jag ska VÅGA satsa..
Blir RÄDD, vågar knappt andas när jag känner att jag börjat tycka om någon mer än som vän..

Jag måste övervinna min rädsla och få någon ordning så jag oxå kan få tag i kärlek igen, kan ju inte sitta hemma hos mamma ensam resten av livet! <3

Snälla ge mig tips..


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0