21 december 2009

Usch, julen närmar sej med stormsteg.. Har tyvärr ingen lust och fira jul.. Vet inte varför, känns bara så meningslöst och köpa och få julklappar.. Till vilken nytta? Räcker det inte med paket när man fyller år?

Så, nu har jag gnällt klart om det :)

Efter att jag klagat så mycke igår över hur ensam jag var så insåg jag när jag väl skulle sova hur gott de var ;) Jag la mej på mage och spreta ben o armar åt alla håll, så jag tog upp hela sängen :P Hade inte kommit plats nån där inte.. hehe.. Men ändå saknar man att knö med någon.. Det är rätt underbart o få ligga och trängas o man måste ha närkontakt.. *sakna*

Idag har jag hjälpt min kompis Ing-Marie med hennes blogg :) har gjort lite så förändringar, blev najs :)

Jag måste ställa ut alla tomtarna, men har eg ingen lust =/ men man måste jue.. *suck*

Förresten, idag kom boxern och de nya modemet :D Så snart kommer de bara svischa fram när jag surfar :P gå från 24mbit till 100mbit, kommer helt klart göra skillnad på dumburken :D dessutom kommer jag ha en sjuhelvetes massa kanaler ikväll :D Halleluja!!

Åsikter :)
Postat av: ingmarie

ja det blev så bra så, helnöjd är jag

2009-12-21 @ 16:20:17
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0