Finns det någon riktig Post?

Det är ju skrattretande..
Ringde OnOff innan för att se vad dom säger om datorn, pga den skulle varit tillbaka i butik igår. Men inte fått nåt sms än, så jag tänkte jag kan likväl ringa o kolla..
Pratade med en jättetrevlig kille! Jag uppgav mitt servicenummer, och han började kolla i datorn, men hittade bara att datorn var skickad och den leveransen hade nått butiken igår.
inget konstigt med de tänkte jag, dom har väl inte hunnit checka in paketet än bara..
Men han ringde till Borås för att kolla och då var inte min dator med den leveransen =/
Så nu utreds det vart datorn är.. Den är inte kvar hos verkstaden, och inte inkommit till Borås..

Kanske det bästa vore om den försvann? Menar jag har ju inte haft mer än problem med den sista tiden.

Tiden får väl utvisa vad som händer.. Men kan ärligt säga att jag saknar att ha min stora laptop, inte själva datorn, mest innehållet och storleken :) för i de fallet har storleken betydelse :P haha..

Nä, ska trycka ner mej på soffan och se på kärlek/dramatjafs :P

Pyss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0