Jag blir galen!

Just nu tror jag att jag är på väg och förlora all sinnesnärvaro!
Jag har inte gjort annat ikväll än och fundera, och åter fundera..
Dessa jävla karlar som sätter igång dom stackars cellerna i huvudet!! Jag blir skogstokig, och så har jag dessutom kommit in i att bara tänka negativt om allt o alla.. eller snarare, den jag funderar på! *ge mej styrka*, snälla?
Ingen som vill ge mej det i julklapp?
Jag har varit jättesnäll, så jag behöver massa styrka och sinnesnärvaro!

Nu får det bli och gå ut o ta en cigg, och lugna mitt stackars huvud lite!

Dessutom så har nacken kukat ur totalt, kan inte ligga o läsa, skriva, sms:a.. Inte på rygg iaf, då värker det stoll!
Ingen som vill ge mej lite massage? Behöver bara nackmassage.. Behöver bara nån som kan knaka den tillrätta.. :P


Nä, cigg var de..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0