Datorinlämning..

Imorn bär det av till Borås för att lämna in datorn, återigen! Är så less på att den bara ska krångla..
Tog ner ett program för och kolla temperaturen på den, och jag fick en smärre chock.. Okej, jag går med på att den är varm, men inte så jävla varm som den blev..
här är några ggr jag har fotat/printscreenat:
Klickbara bilder..


Igår kom den upp i 97 grader på ena processorn, men råkade trycka ner fönstret när jag skulle fota..
Snacka om att processorn inte mår bra alls..
Även i förrgår när jag skulle starta om den så brast nog nånting i den, för den lät som ett jävla flygplan hade kommit in i vardagsrummet! :(

Så from imorn har jag ingen dator.. Min minipc är i uppsala för tillfället med brorsan.. Han ville låna den när han åkte dit för o att arbeta, och snäll som man är så skicka man med han den..
Men mamma har lovat mej att jag får använda hennes dator för Farmville och blogg.. Kan inte blogga via mobilen, vet inte varför, men nätet stänger ner varje gång jag försöker skriva.. :(
Men jag har som tur är MSN i mobilen nu :D Tack Nokia! För ni har så bra support..

Men på lördag får jag nog tillbaka min minipc :) Wohooo! Kan ju hoppas att han är hemma tidigare, beror helt på hur arbetet går.. *Håller tummarna att de ska gå fortare än planerat*

Hoppas ni klarar er utan att jag inte uppdaterar 100 ggr per dag :P
Frågan är ju om jag kommer klara att inte få uppdatera 100 ggr per dag.. ;)

Men men, kanske skriver mer ikväll :)

Püss på er :P

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0