Finns det vettiga killar?

Pratade nyss med en killkompis.. Jag insåg att de finns iaf några guldkorn bland alla killar.. Han var vettig, kunde diskutera i princip vad som helst... fan va gott det känns när man hittar någon som pratar och svarar på massa knasiga frågor sent på kvällen ;) Och det inte blir tyst, utan antingen jag eller den andra personen babblar på för fullt..
Gott när det kan vara så.

på tal om de, jag blir ärligt talat confused.. Inget o säga i telefon, men kan sms:a som en liten tok sen? Vore det inte enklare och säga det i telefon? inte alltid jag orkar sms:a längre.. Jag har änna slutat med och bry mej om min mobil 24/7.. orka.. inns annat jag kan lägga min tid på istället.. som spel o annan skit ;) eller kanske rent ut av bloggen..

Pratade med en annan killkompis innan ikväll på msn.. Han kontaktade mej bara för och höra hur det var.. tack sötboll! Blir varm i kroppen när någon faktiskt hör av sej enbart för att höra hur det är när man inte hörts på ett tag!
Det är vänner! Och inte nåt ytligt skit som bara tänker på sej själva! Han bryr sej, det vet jag..
Som på nyår, då fick jag sms och han undrade hur det var och om vi kanske skulle ses eftersom han ändå var i gbg-trakten.. tyvärr hade jag inte möjlighet till det, men det visar ju att han faktiskt bry sej!

Nä, nu ska ja sluta babbla om alla "mina karlar" ;) och faktiskt spela lite WoW.. otroligt nog :)

Puss, imorn kanske de dyker upp en ny design :) sitter o spånar på hur den ska se ut

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0