Hej hur mår du?

Jodå, jag lever, men ryggen värker värre än fan.. Imorse när jag vaknade kunde jag inte vända mej i sängen :(
Så det var ett helt arbete och bara kunna vända på sej och ta tag i telefonen o trycka på snooze..
Men annars mår jag bara bra...

Detta inlägget skrevs endast för vissa ska slippa fråga hur jag mår idag..

Är så trött på att fråga alla hur dom mår, men aldrig få frågan tillbaka.. Därför kan jag ju ställa frågan i bloggen till mej själv.. Skitbra!

Idag blir det nog lugnt,vill hitta på massa saker, lusten finns, men ryggen finns tyvärr så de blir nog inte en enda grej av dom jag vill göra..
Det enda jag vet är att jag ska fixa mej ett nytt VISA kort idag. Mitt har kukat ur totalt, går inte och betala med chip längre :( eller jo, men inte på willys, o eftersom all min mat inhandlas där när mamma inte är hemma så suger de fett! och så kanske inte fotot är de bästa heller, har ju mej o Jimmy på kortet, kanske får skaffa nåt mer neutralt denna gången!

Men men, ska försöka fixa det nu, har ju hittat min internetdosa efter 1 vecka borta.. Mamma hade varit duktig o lagt den bland sina grejjer ;)

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0