Alla stjärtans dag!

Idag är det djävulsk dagen.. Är så tacksam att ingen skickat blommor eller skit till mig eller kommit hit med nån skit hittills..
Jag hatar denna dagen, det beror nog inte bara på att jag blev dumpad för några år sen, utan för att det är en köpmannens dag..
För kan man inte uppvakta sina vänner eller partner nån annan dag på året så behöver dom inte uppvakta idag heller..

Nu ska jag göra nåt vettigt, orkar inte sitta vid datorn, tv-spel är tråkigt, jag är trött och allt är skit, en bra sak är att jag har kunnat prata med en idag utan bråk och som normala vuxna människor.. det är väl ett stort plus idag..

Nä, puss på er..

Åsikter :)
Postat av: Anonym

Gå ut och få lite frisk luft...

2010-02-14 @ 22:45:23
Postat av: iidaa

Det har jag gjort oxå, och gott som fan var det! :-D

Men jag tycker fortfarande inte om denna jävla dagen..

2010-02-14 @ 23:27:02
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller med dig. Det är en Jävla dag detta!

2010-02-15 @ 00:32:45

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0