Det blev en ny dator :-)

Min dag började ganska tidigt.. snarare 4.45 av att katten väckte mig... :@
Jag trodde jag skulle få frispel av att hon hoppade på handtaget.. Men till slut gav jag upp och gick upp för att släppa ut henne från sovrummet..
När jag väl släppte ut henne gick jag ut o tog en cigg.. och var förbannad för att jag blev brutalväckt..
Men lyckades somna om sen :)

Men sen väckte mamma mig vid 10,30 för hon skulle hämta bilen för vi skulle bege oss mot borås för att tjaffsa om min dator.. Men vi slapp tjaffsa.. Det blev dator utan problem..
Skulle jag tagit pengar i handen så hade jag bara fått 2998.. Och de hade knappt räckt till en minipc.. Och en minipc har jag redan :) så det var inte aktuellt, men tog jag emot en dator från dom så kunde som sträcka sig till en dator för upp till 6000 :)



Jag fick hjälp av en jättebra kille som hittade en ASUS till mig som hade ungefär samma prestanda som den jag hade, fast ändå inte, för denna är mycket bättre..
Allting är bättre än den gamla iof ;-)

Så nu ska jag inte gnälla på datorer på ett tag, förutom att jag inte riktigt kommit underfund med Win7, är Vista älskare, men jag vänjer mig nog om ett tag, vet hur det var när jag skaffade en vista dator istället för xp..

Nä, over and out, ska fixa med farmen, sen stänga ner datorn för kvällen och spela tv-spel eller göra nåt iaf..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0