Förkylningen håller i sig..

Idag är förkylningen lite värre än igår :(
Jag mår skit rent ut sagt.. Jag har ont i huvudet, tät i hela huvudet och dessutom har jag en jävla värk i magen :( men det har nog inte med förkylningen och göra..
Men ont gör det!!

Om nån timme ska jag till farmor och fika, dock ingen lust alls när jag är så förkyld som jag är.. vill ju inte smitta henne, eller barnen, men de duger inte som ursäkt till henne tyvärr :( så det är bara och se glad ut och åka dit och fika.. hoppas det går fort denna gången..

Nu ska jag sätta mej och tömma kameran, brorsan ska tydligen låna den..

Over and Out!

Åsikter :)
Postat av: Maggielou

sv; ja visst!:) krya på dig

2010-02-06 @ 16:40:07
Min blogg: http://labellesvieetmagdalena.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0