Hur jävla klantig får man bli?

Jag har lyckats.. IGEN!
jag är nog den klantigaste bruden som finns levande ;)

Varnar för läskig beskrivning..

Jag skulle raka mina ben idag, efter att jag varit slö i ett x antal veckor.. Så de var ju inte jättekorta hårstrån, men jag vet att de går finemango om man bara tar i lite..
Och det gjorde jag, och de resulterade i 3 cm avsaknad av hud på skenbenet.. :'(
Behöver jag tillägga att det gjorde fruktlöst ont och jag trodde jag skulle svimma av smärtan!
Och de pissade ju inte lite blod heller.. Jag gjorde Stockholms blodbad fast i vårat badrum! Jag lyckades bloda ner mattan, badkaret, golvet, kattlådan.. Men de ser ju alltid mycke mer ut om de blir utblandat med vatten!

Tur man har mamma som kan plåstra om mig sen! Hon fick sätta ett jättefint egentillverkat plåster.. För plåstren var slut.. Givetvis! Med min otur så..

Men nu har jag ett plåster som inte lär släppa i första taget, tejpat massa på kompressen :P

Här har ni dagens musikdrog:


Åsikter :)
Postat av: ingmarie

Tur att jag inte rakar benen, har inte så mycket hår som syns som tur är...

2010-02-11 @ 23:53:49
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/
Postat av: Anonym

AJ!

Jag kan sälja ett jätte bra hårborttagnings medel till dig istället. Men bara naturliga produkter i. Inga kemikalier alltså.

En tub 80kr

2010-02-12 @ 00:01:08
Postat av: Emma

glömde namnet i vanlig ordning =)

2010-02-12 @ 00:02:19
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: Iidaa

Jag har hårborttagnings spray, men det biter inte på mig. Har för kraftiga hår:-( har försökt allt, bara rakning som funkar med risk för att skada sig.

2010-02-12 @ 01:55:31
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Men det jag vill sälja till dig är något som man inte kan köpa i butiken utan av mig. Jag säljer produkter från blue minerals.

2010-02-12 @ 11:12:43
Postat av: iidaallansson

Jag vet inte om jag vill köpa de, men ska fundera på saken.

2010-02-12 @ 11:57:09
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: jenny

Epilator!!!! Säger bara det!! Skitbra verkligen!

Gör lite ont men drar upp håret och man slipper tänka på benen så ofta.



Har man som jag fött två barn är inte detta någon större smärta hihi:)



Spring o köp genast!!

2010-02-12 @ 21:14:27
Postat av: Emma

Jenny: Jag har fött ett barn och jag skulle aldrig i hela mitt liv använda en epilator för det, Det gör ju skit ont!



Ida: Det är bara att säga till. om du vill skulle jag kunna skicka ett prov så du får prova innan du köper?

2010-02-12 @ 22:54:37
Postat av: iidaa

Jenny:

epilator provade jag en gång, trodde jag skulle svimma av smärtan ;) samma med vax..



ja, helena, du får gärna skicka ett prov, bara det är gratis och jag inte har något köptvång :)

2010-02-12 @ 23:10:00
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi fixar det via MSN, ja det är gratis

2010-02-13 @ 16:07:20

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0