Idag har jag blottat mitt ♥

Ikväll har jag tagit mod till mig och inte hålla inne med vad jag tycker o tänker om en viss person..
Jag vet att det kommer pratas om det nu eftersom jag skriver om det, men det skiter jag i.. Jag står för det och jag har bla Mija på min sida, så de är lugnt :) Riktigt gött att veta att man har iaf någon bakom sig i sitt beslut..
Det var även hon som fick mig att berätta.. Det var riktigt pinsamt och berätta vad jag gjorde, men är glad nu att jag faktiskt vågade ta bladet från tungan och spotta ut det..

Jag tycker om dig, och jag vill verkligen träffas och se om de kan bli mer än det vi har idag.. För kan det bli bättre så är jag tacksam, för tror knappast de kan bli sämre än vad vi har de idag, det vi har idag är ytlig vänskap som varat i ett x antal år.. Har nog alltid känt mer eller mindre för dig. Ni som vart ihop med mig som läser behöver inte var oroliga, jag har inte tyckt om honom under tiden som jag har varit tillsammans med någon, utan då har jag o han varit vänner och så har de alltid varit, så tro inget annat..

Men dom perioderna jag är singel, så inser jag faktiskt tycker om honom mer än som en vän..
Och denna gången tänker jag inte sumpa chansen utan nu ska jag våga chansa, och blir det inget så var de inte meningen.. Jag tror på meningar i livet, allting sker av en anledning..

Nä, måste sova lite nu, ville bara berätta att ja vågat ta orden från mitt hjärta och berätta för den det gäller !!

Meningslös läsning för er, men viktigt för mig, man lever bara en gång så man måste våga!

Over and Out! ♥


♥ Carpe Diem!


Åsikter :)
Postat av: Jenny

Bra jobbat Ida!

Fortsätt såhär, man klarar av mer än va man tror!!

2010-02-17 @ 20:40:21
Postat av: iidaa

Tack!

Känns både bra o skumt, vet ju inte hur de slutar än =/

2010-02-17 @ 21:52:48
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0