Kärlek...

Jag har funderat mycket på det här med kärlek idag..

Varför är den så krånglig när den är så fullt naturlig ! Alla har någongång varit kär och nu menar jag ALLA som är i normal ålder..  Men ändå ska den krångla så mycket.. Vissa tar så lätt på den och älskar varandra efter en kvart medans vissa måste tänka i flera månader innan dom kan säga jag älskar dig.. För mig kan det ta alltifrån en kvart till hur lång tid som helst innan jag säger dom "magiska" orden.. Tyvärr känns det som många säger det bara för att ha sagt det utan att eg mena det..
Som ex igår på sex and the City, hon sa jag älskar dig och han bara tittade på henne.. Så alla är vi olika..

Fick även veta idag att jag mister en vän om jag blir ihop med en viss person.. Och det tycker jag är förbannat dålig stil..
Jag blir ihop med den jag känner att jag vill leva mitt liv ihop med, och det ska ingen annan bestämma över..

Jag har ingen just nu för den som undrar och inte ens känslor för någon, och i ärlighetens namn så engagerar jag mig inte ens i att hitta någon, känns som 99% är rötägg, orkar man bli sårad så tätt inpå ? Tror inte de va..


Jag vet vi inte pratar, men jag hoppas verkligen de löser sig för er, ni är så söta ihop!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0