Återigen har jag klarat det!

Jag trodde aldrig jag skulle klara av att vara singel igen.. och att jag aldrig skulle kunna sluta bry mej och sms:a och ring som en tok till J.. men återigen har jag klarat det.. halleluja..
Nu skickar man mest sporadiska sms. Som "görs","mår du" bla.. men oftast får man inte den frågan tillbaka, så det är inget intressant och sms:a längre..
Jag har slutat och bry mig om vad som sker i hans liv, eftersom han uppenbarligen gör det med mig..
Men det är inte bara hans liv jag skiter i, det finns många i min närhet jag inte bryr mej om.
Ja har tröttnat på dom som bara svarar men aldrig ställer någon motfråga eller frågar hur det är spontant. Utan man nästan tvingar dom och fråga.
Så nu klarar jag mig så bra utan er, ni anar inte..
Det märks verkligen att gamla Ida är tillbaka.. Får för sej att åka till Skene helt spontant och umgås me folk, har folk hemma nästan dagligen.. Så jävla gött och få vara sig själv..
Dock trodde jag aldrig i okt att mitt liv skulle bli sig likt igen.. Men ack vad fel jag hade :D

Over and Out!

Åsikter :)
Postat av: Anonym

har inte slutat bry mig men fullt upp varje dag själv

2010-01-26 @ 17:58:55

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0