Griljerat julskinka och bakat julgodis!

Nu är det torsdag.. och klockan närmar sej halv två..
Jag sitter här, ser på skärgårdsdoktorn på dvd, värsta giftet. Har sett 6 timmar idag.. :S att man inte skaffar sej ett liv istället..
Fick boxen i julklapp.. Men jag kan samtidigt skryta om att jag har gjort nån nytta iaf..
jag har tvättat o hängt upp två maskiner tvätt, städat/plockat i lägenheten, gjort rent kattlådan, gjort snickerskakor och dessutom griljerat en skinka.. Låg en i kylen vi köpte till Jul, lika bra och få de gjort så den inte blir dålig :)

Nä, om en kvart ska jag bannemej gå lägga mej, är trött som gnu nu känner jag..
huvudvärken har suttit lite molande hela dagen, den har kommit o gått, men ändå vart där..

Får se till o se klart på de här nu och sen sova :)

Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0