Jag hade en diskbänk!

Bestämde mej för att diska upp all disk så jag inte behöver skämmas imorn om dom kommer att de ser ut som sju svåra år på diskbänken!
Och herregud, blev lika chockad som alltid, de fanns en diskbänk därunder all disk! :-D
Men nu är all disk diskad och jag kan med gott samvete låta någon komma hit, och ett stort plus i kanten är väl att jag faktiskt har tallrikar o gafflar igen.. Det är de som går åt mest i detta bygge!

Jag står i ett val o kval.. Ska ja starta min lilla dator när jag kommer till sängen eller ska ja skita i de och försöka sova ganska omgående? Jag vet att jag måste läsa iaf en del av min Kalle Anka tidning :) har inte läst i den på 2 dagar nu.. Så kanske jag kan sova i någorlunda tid, klockan ringer ändå vid 8,30 imorn, är van o gå upp vid 11, så jag lär helt klart sova istället för msn/facebook.. fast facebook kan jag sköta via mobilen :P

Nä, nu ska jag bege mej mot sängen.. Är en aning trött.. Vart uppe sen 9 imorse.. :( Och de känns helt klart i kroppen.. och inte fick ja nåt för de, ingen lagad kyl iaf :(

har dom inte vart här vid 11 imorn så ska jag ringa till vaktis och fråga när dom tänkt laga kylen åt mig.. Och så ska ja ringa till Marksbostad och fråga om ja får ersättning för all mat som har gått förlorad under helgen! För troligtvis får jag slänga alla påsarna som står på balkongen, förutom de som eg ska vara i kylen, för det har varit lagom kallt.
men en frys består av ungefär -20, och jag har haft runt -0 - -3 hela helgen så de är kört lopp :(
skitkul såhär veckan innan "löningen"..

Nä, bege sej mot sängen var det ;)

finns risk de kommer ett inlägg om min syn på barn sen ;) de beror helt på vad ja känner för, annars kommer det imorn! :-D

Over and Out..

natti!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0