Kär + Lek = Kärlek?

Stämmer det inte då?
jag har då inte vart med om nån kille som de inte visas sig i slutet att dom bara lekte med känslorna?
Men då har det oftast vart att dom gjort de i slutet.. Alltså lekt med känslorna..

Men skitsamma.. de var inte det de handlade om från början.. Utan om min dag..

Min dag startade med att jag blev brutalväckt av telefonen 9,30.. Ville inte alls gå upp, men de var bara o se glad ut o gå upp och svara.. Det var mamma, då slog det mig att jag har faktiskt bett henne väcka mig.. Men trodde jag skulle få sova några 100 timmar till.. Känns i hela kroppen att jag hade besök två nätter med en bebis inblandad..
Men jag skulle ju upp och iväg till toktanten.. [farmor], och det var väl som det brukar..
Hon pratade om begravningar, hur synd det var om henne, och hur barnen far illa [brorsbarnen till mig], vilket dom absolut inte gör.. men hon tycker det är plågeri med dagis.. Medans barnen älskar dagis.. [vet att de heter förskola, men inte i min värld]

Och så var de de gamla vanliga att hon försökte tvinga Jonathan till o pussa henne, vilket han inte vill.. Så han sa tvätnej idag, och då sa hon till han "jag kommer lika vaken inatt och gråta för du inte pussa mig" då gick han..
men vaffan, vill han inte så vill han inte.. Så enkelt är det.. Hon får acceptera ett nej från ett barn.. iaf när de gäller såna saker..

Annars har min dag vart lugn, suttit mestadels här, fick en gammal kompis på besök som ville låna en film. Och sen satt vi och pratade minnen jag och han :) Var riktigt najs, men dock fick det mej och börja fundera på mitt ex jag faktiskt saknar nåt djävulskt stundvis..
Vi pratade om vad vi gjorde då vi umgicks jämt.. Han var ihop med Marie medans jag var ihop med hans kompis, så det var bästa kombinationen. Vi tillbringade i princip varenda helg ihop på nåt sätt :) och jag saknar den tiden, men den är pasé och nu har vi gått vidare.. Dom har nya partners alla tre.. tyvärr..

Sen kom brorsan och vi åkte o köpte pizza [men fick dock äta den själv] och hämtade upp hans lånebil han hade ställt hos brorsan o haft hans bil istället.. [han får betala 20 kr milen för lånebilen].. Brorsans bil är gratis o låna ;) förutom bensin då :P

Sen har jag legat på soffan, ynkat mig för att jag har en kopiös mensvärk som inte vill ge med sej.. :(
Men vill inte ta massa värktabletter heller.. Men låg jag still i soffan var den behaglig och gick o leva med..

Nu pratar jag med mr D på msn :D och ska fortsätta med det :)

Over and Out
Carpe Diem!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0