Lördagskväll helt alena!

Men fan så gott det är :D bara få sitta vid sin dator, ingen som vill låna den stup i kvarten för att "kolla mailen" och det tar lätt flera timmar.. "mailen" är facebook, och då ska hon gå igenom ALLA vännerna och se vad dom har gjort senaste dagen.. *suck*

Men nu är jag själv igen iaf :) jag har saknat det!
Och jag som har gnällt så på att jag vill umgås med någon, men givetvis umgås jag med någon :) Men det blir faktiskt lite jobbigt när de "flyttar" in en kompis med sin son på 5 månader som skriker på nätterna, [inatt hörde jag han hela tiden] och dessutom vill mamman ha avlastning med sonen ibland, så det blev att jag satt med han på armen och jag lekte med han lite då o då..
Knappt man hann gå ut o röka ibland.. [ja, man ska inte röka i närheten av barn, därför stängde jag balkongdörren]
Jag höll inte med om sovningsrutinerna, men de kan inte jag styra över. Jag har inga egna barn och kanske tänker helt fel, så jag vill inte klaga heller..
men jag har aldrig klarat av någon som gör 5 minuters regeln.. jag får ont i hela kroppen av att höra barnet skrika, jag var tvungen och gå ut på balkongen när det var nattning eller starta musik, jag fick ont i själen av att höra han skrek.. men kör dom den taktiken tänker inte jag stoppa dom, alla har vi olika åsikter om allting.. :-) så nu fick jag "klagat" lite..

Ikväll har jag bara legat på soffan, ätit godis, och sett på film, sommaren med göran blev det, den var faktiskt riktigt bra, bättre än jag trodde efter jag hört folk berätta om den :) Men min humor är ganska låg så :P jag behöver inte mycke för o faktiskt tycka det är kul..

Nä, nu ska jag äta klart min räkmacka och sen ska ja ringa mija och starta upp den lilla datorn och fortsätta msnkonversationen i sängen :)

Ska upp "tidigt" imorn.. 9,30 ringer klockan, ska va hos farmor 11.. skitkul.. NOT!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0