Målning pågår!

Nu har dom påbörjat målningen av trapphuset.. Det stinker fan och det gör att jag täter ihop direkt.. klarar inte starka dofter..
Blev huvudvärk och tät näsa direkt. Men vaffan, det är bara idag hoppas jag, sen är det över :)

ska ta och gå ut och gå lite sen, ska gå till Shell och köpa cigg, Willys hade slut på cigg igår.. Dom skulle få sin leverans idag, men de hjälpte inte mig då..
men man får se det positivt, man får motion samtidigt som man får komma ut lite :)

Imorn hoppas jag mina pengar kommer, behöver dom, börjar känna mej en aning fattig.. ;) Men de ska man väl göra dagen innan utbetalningarna drar igång?

Nä, nu blev de sånt där meningslöst inlägg.. Men men, nu vet ni iaf vad jag har för planer under dagen.. :-D


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0