Är det de undermedvetna som spelar in när man drömmer??

Den frågan har ställt mig hela dagen.. Jag har funderat hela dagen på de, jag har googlat men inte fått fram något vettigt svar på de..
Och eftersom jag har funderat på detta är för att jag drömde imorse en väldigt trevlig dröm..

Jag träffade en kille.. Vi kan kalla han...hmm... Joel så blir det bra :-) Dumt o utge någon :-)

i vilket fall som helst så var jag på Shell här i skene för att köpa Bisolvon, fråga mig inte varför jag just skulle köpa hostmedicin, men de skulle jag iaf.. Och då helt plötsligt dyker Joel upp och jag blir skitglad samtidigt som jag får en liten chock och undrar "vafasen gör du här" och då hade han bestämt sig för att överraska mig, eftersom jag har varit lite bånstyrig och ses.. jag chickar gärna ur som alla vet som känner mig..

I vilket fall som helst så kom Joel i en svart Volvo V70 med massa guldtext på sidorna [ungefär som en taxi, men det var de inte] och jag vet att han skulle nog aldrig få för sig och köpa en sån bil.. :-) Men i drömmar är det mesta skruvat ;-)
Jo, och vi gick tillbaka till Assberg [där jag bor] och då var det gårdsfest som jag hade lämnat för att köpa hostmedicinen. Och fattar inte varför vi gick eftersom han hade bil, men när vi kom dit så stod bilen på parkeringen här.. Och vi gick hand i hand hela vägen för vi insåg jättefort att det var vi som var menade för varandra.. =/ [dock hade de inte gjort nåt om verkligheten var densamma]
Men vi umgicks på festen, men han fick springa tillbaka några gårdar för att hämta hostmedicinen, för den hade jag tappat vid ett sopnedkast på en annan gård.. Men han sprang dit o hämtade den [snäll som han var].
och sen gick vi hem till mig, alltså in, och vi umgicks, kysstes o kramades en massa.. Och jag ville inte han skulle åka hem.. Men när vi väl skulle gå hem från gårdsfesten så var vi tvugna och åka bil, fastän den var 10 meter ifrån huset, så då fick vi knö in oss i en bil allesammans och han satt bakom chauffören, men jag fick inte plats i bilen så jag fick stanna kvar.. =/ dessutom hade brorsans barn kommit till platsen och vi hade satt dom bakåtvända i bagaget.. =/ och det var Joels bil som kördes, men han fick sitta bak fastän han var nykter. [skruvat]..

Och jag minns att precis innan jag stängde dörren på bilen så sög jag på hans tunga och sen vaknade jag..


Ingen som vet alls vad detta kan betyda? Behöver någon som är bra på drömmar och vet vad de kan finns för liten aning till att jag drömmer just såhär om just "Joel".. För varenda gång jag har berättat för någon att jag tycker om dom och villiga och ge dom en chans i kärlekslivet, så drömmer jag om "Joel".. varför just han? Kan det vara så att mitt undermedvetna säger till mig att det är "Joel" jag ska satsa på och ge en chans?

Så min fråga är : Är det mitt undermedvetna som talar till mig?

Åsikter :)
Postat av: Emma

Jag vet mycket om drömmar och dess betydelse. Näe man drömmer om vatten tex någon drunknar i vatten betyder det är man får höra en dålig nyhet. Drömmer man om ormar så finns det någon som vill en illa OSV så dina drömmar går inte att tyda så. vet inte hur jag ska förklara men det är INTE ditt undermedvetna iaf

2010-03-17 @ 20:53:47
Postat av: iidaa

"emma" Hepp, bra och veta.. då kan jag skita i alltsammans..

2010-03-17 @ 22:08:53
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Varför ska du det?

2010-03-17 @ 22:35:46
Postat av: iidaa

de är nog bara sjuk dröm då..

Jag trodde jag lagt ner den kille, men uppenbarligen inte om man tror på drömmen, men jag vet inte.. blir konfunderad att jag drömme rom just honom varje gång .. gah!

2010-03-18 @ 00:46:07
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0