Deppig dag..

Idag har inte varit en toppendag och allt pga en jävla dröm inatt.. Fattar inte varför jag ska ta åt mig pga en dröm.. Skulle gärna bara kunna skaka av mig det jag drömmer och leva mitt liv vidare.. *fan*

Nu sitter jag finklädd, bara sminket som saknas.. Ska iväg till mina gudföräldrar på kalas :-) dom fyller ganska tätt så dom tar alltid kalaset mitt emellan :-) så idag var de dags..  Dock stör jag mig på att jag inte får se Lets Dance idag :-( men de kanske jag får se reprisen på istället.. :-) kan hoppas.. *hoppas*

Tänkte ta upp den "töntiga" drömmen senare ikväll.. Just nu hinner jag inte och jag orkar inte bli nere igen när jag ska iväg på kalas o allting..

Nä, sminket väntar.. :-)

Over and Out!

Åsikter :)
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Vi kan vara deppiga ihop, Ida!

Emma fick nämligen huset så i sommar flyttar dom =(

Vet inte om jag skall vara glad eller ledsen =) Både ock är jag.

2010-03-12 @ 18:15:59
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0