Kärlek..

Sitter just nu och pratar med en gammal vän på sms, och vi diskuterar kärlek..  Inget ovanligt alls att vi kommer in på de.. vi är lika olyckliga båda två..

Båda två är likadana, vi jagar drömmar.. Vi drömmer om att hitta det vi vill ha, men båda har insett att vi kommer nog aldrig fånga drömmen..

Jag vill hitta han med stort H, bilda familj, älska varandra villkorslöst, leva lyckliga i alla mina dagar..

Men finns det någon med stort H, eller är det bara en illusion?
Jag har fått för mig att han finns där ute någonstans, men börjar mer o mer inse att det är bara nåt jag har fått för mig, och att det inte alls är så om man börjar se till verkligheten..

Nu ska jag fortsätta drömma om han med stort H..

Åsikter :)
Postat av: Emma

Han med stort H finns bara på film tyvärr. Men dröm du =)

2010-03-04 @ 17:09:59
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: iidaa

Ja, han finns bara på film..

men det finns ju inte nån..

jag tar ju inte vad skit som helst..

2010-03-04 @ 18:59:48
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0